kvavt!

Hellu igen!

Kom hem från Nova för en stund sen, har bara hunnit äta lite mousaka.. =) gott gott!

Men fy fan vad det var äckligt kvavt innan när jag körde till jobbet istället, hade nästan full speed på kylan och fönstret nere men ändå var det varmt och äckligt. Blä! Sen blev det ju inte bättre under tiden som jag jobbade och städade fast jag hade fullt öppet där också. Men jag överlevde iallafall. =) Körde till Nova efter jobb i hopp om att hitta ett par nya jeans på Gina tricot, men ack nej så fel jag hade för de har tagit bort de sorterna jag köpte! Gick in på H&M för att se om där var något roligt och hittade Sanne! =D hihi. Gick 7an-9an med henne så stod och snackade med henne i kanske 20 minuter. =) Var ca 3-4 år sen vi sågs sist så det var kul att träffa henne igen.
Efter att ha babblat klart med henne gick jag vidare in på Kicks för att se vad min älskade vaniljparfym kostade och konstaterade att jag kan lika bra köpa den på Ica Maxi. =P Sen yrade jag runt i hopp om att hitta något annat skoj men det var ingen bra dag för shopping för mig. Så jag gav upp tillslut och körde hem!

Sitter och tittar på House med mamma nu så är helt seg på att skriva haha. =P

Skriver kanske senare igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0