Kvällen

Hej på er gott folk! Har precis kommit hem och lagt mig i sängen. :) Kvällen som bara skulle bestå av en liten fika med syrran och raffe och hans kompis, slutade på slagt. :) Men jag höll mig nykter eftersom min bil stod på caroli city och jag ska ju upp och jobba om sju timmar. :) Skorna som jag köpte häromdagen åkte på men fick tillräckligt ont i fötterna efter allt dansande. Så jag tvingade syrran att vi skulle ta taxi från slagt till caroli. När vi väl kom till bilen tog jag av mig skorna och körde barfota. :) först syrran hem sen hem själv. Direkt när jag klev ut ur bilen trampar jag i krossat glas, så fick ta på skorna igen och gå med de den lilla biten till porten. Så nu har jag precis undersökt fötterna så där inte är glas i dom. Hittade inget iallafall. :) Nu ska jag sova. :) Godnatt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0