kävlinge

Goddag gott folk!

Gick upp kl 5 imorse, var lättare än jag trodde. =P Körde kl 6 så var framme halv 7 när jag började 7.hehe. Trodde ju att dom öppnade 7 så därför tänkte jag vara lite tidigare. Men dom öppnade 8 så nu vet jag det till nästa lördag! =P
Slutade iallafall kl 11 så körde direkt hem till Sara i kävlinge och nu sitter jag här och väntar på att hon ska bli klar så vi kan köra hem till mig och mamma och sova en stund innan vi drar till syrran och Niklas. Ska sova där inatt så det blir väl film och en massa spelande. =) Niklas ville att vi skulle spela monopol så får se om det blir det sen när han har kommit hem från kalaset. Syrran ska på klassfest så räknar med att hon kommer vilja åka hem senare. =P


Skriver senare under dagen!

Ha en bra dag!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0