jippie?

Hej igen folket!

Ombesiktningen av bilen gick åt skogen, får göra den igen! Eftersom det var tydligen fel på den andra strålkastaren också! Men det skrev idioten aldrig i papperet han skrev bara " svagt ljus"... Suck.. Så jag och pappa fick brumma ut till skroten och köpa den andra strålkastaren också! Så nu måste jag köra till Ali imorgon så han kan sätta in den så att jag kan ombesiktiga den Igen på fredag! Så då ska den väl kunna gå igenom! Annars får jag ett riktigt spel..

Körde och lämnade pappa på almgården 13:30, kände att det var ganska onödigt att komma till jobb en halvtimme tidigare så ringde faster Maria och bad henne komma ner och äta glass med mig men det orkade hon inte så jag fick gå upp till henne och äta glass där.. =P

Dagen på jobbet gick helt okej. Telefonen ringde i ett hela tiden bara. Hann ju inte svara alla gånger men lyckades med de flesta iallafall..

Körde till Burlöv Center efter jobb för att försöka hitta ett par jeans på Gina igen men där fanns inte heller några i min sort! Provade några andra men tyckte inte det var min stil riktigt. Stod och kämpade med att få av mig ett par för det var visst för små nere vid fötterna! haha. Höll på att dö där inne.. =P Men jag lyckades tillslut iallafall..
Traskade vidare i andra affärer för att kanske hitta något men fann ingenting vettigt. Gick in på Din Sko för andra gången och fastnade vid ett par skor, provade de i storlek 37 och de var för stora så fick leta upp ett par 36or och de satt som handen i handsken eller ska jag kanske säga foten i skon! haha.. =D
Gick och velade ett tag och tillslut frågade jag hon som jobbade där vad hon tyckte och hon sa att de passade mig väldigt bra osv. Så jag köpte de tillslut! Frågade om öppet köp eftersom jag var tveksam då men när jag kom hem bestämde jag mig för att behålla de.. hihi.. Det gjorde verkligen min kväll!
Vill bara ta på mig dom nu och gå ut och dansa men hur många ställen har öppet idag liksom? haha!
Så får se på fredag eller lördag. =)
Påvägen dit efter jobb försökte jag få med mig Michelle som sällskap men hon var i Eslöv och tränade så det var kanske tur ändå för annars hade jag kanske inte hunnit gå in där och köpa mina skor eftersom hon är så seg ibland. ;) haha

Inte pratat med Sara på hela dagen heller.. =/ Hon bara klickar mig och har inte tid med mig! Haha men jag förstår henne ändå.. =P hihi..

Sitter och tittar på Bröllopsfixaren nu.. Tycker om den filmen så himla mycket! =D

Skriver kanske senare igen.

Men innan jag avslutar så ska ni såklart få se mina nya skor!


Hihi im in loooove!  =D

Puss.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Snygga! Men hur fan lyckas du dansa men san klack?! Ska jag dansa sa ska det vara barfota! ha ha

2009-05-28 @ 02:44:03
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0