jaha.

Hallå hallå gott folk!

Då var det måndag igen. Vaknade halv 7 av att mamma ringde och väckte mig och gav mig numret till en av cheferna på Tetra Pak. Så ringde honom 10 minuter senare och frågade om dom skulle ta in mig eller inte. Fick inget direkt svar men får se hur det blir. Syrran kanske kan fixa. Hoppas!
Annars är det Evas hembageri som gäller ett tag framåt. Lite synd att det bara är halvtid där. Hade ju hellre haft heltid på Tetra Pak. Men det löser sig tillslut. =)
Somnade om efter att jag hade ringt mamma igen och snackat lite med henne och vaknade inte förrän kl 11 med en otrolig mensvärk såklart!
Så från kl 11 till nu har jag varit ute med Donna, rensat kattlådan, plockat in disk, tagit en ipren och värmt vetekudden och haft den på magen tills mamma kom och ätit frukost. Känns som om jag inte kommer göra så mycket mer vettigt idag.
Ska  se om det är något roligt på tv nu annars blir det väl någon film. =)

Skriver senare igen!

Ha det så bra!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0