hmm seg?

Hejhej folket!

Jag vet att jag har varit seg på att skriva de senaste dagarna.. =/
Ska komma igång här igen!

Iallafall så stack jag och mamma till syrran och Niklas igår och åt spaghetti med köttfärssås. =) Hjälpte syrran med maten och håller på att hacka lök när jag skär mig i tummen.. Suck så typiskt mig! Men det blev ingen större skada så jag klarade mig med ett litet plåster.. =)
Efter maten tittade vi på Chihuahuan från Beverly Hills och sen en annan film som jag inte minns namnet på. Men den sista filmen var ju helt meningslös! Man visste liksom direkt hur den skulle sluta...
Körde hem vid 23:30 och stupade i säng efter en stund vid datorn..

Har sovit mer eller mindre dåligt inatt då mamma hade ett himla liv för sig för hon drömde en massa skit, så hon låg där och snackade/skrek i sömnen. Gaah! Sa till henne ett antal gånger och hon vaknade då men sen hamnade hon i samma dröm igen så började det på nytt igen..
När klockan var 8:30 imorse så ringer telefonen och jag totalvägrade att svara och somnade om igen när mamma hade svarat, förmodligen var det morfar som ringde för 45 minuter senare hör jag att han sitter i köket och kallar på mig och undrar om jag inte ska komma och äta frukost.. hehe suck. Klev upp ur sängen och slängde på mig morgonrocken och gick ut och åt frukost med dom och försökte vara social. haha mindre lyckat men dock! =P
När morfar hade kilat iväg slängde jag mig i sängen och somnade om på nytt..
En timme senare ringer min mobil och då var det Yanni från jobbet som undrade om jag kunde börja 11 istället för 7 imorgon.. Klart jag kan det när jag får 4 timmars sovmorgon! haha. =P
Kände att det inte var lönt att försöka somna om igen och gick ut till mamma i soffan och segade. Efrer en stund kom morfar igen och lite senare kör han och mamma iväg.
Jag började smått göra mig iordning för arbetsdagen och 10 minuter innan jag skulle köra kommer de igen. Snackar lite skit igen och sen går morfar och därefter jag.
Kom fram till jobb precis 14:30 och direkt är där ett antal kunder så det blev en mer eller mindre stressig dag.
Men var klar i hyffsad tid iallafall.. =)
Körde till Kävlinge i ösregnet och hämtade Sara som hade brett en macka till mig eftersom jag höll på att dö av hunger, så hon fick ta över min bil så jag kunde äta. =) Körde till Svalöv och tittade på när hennes lagkompisar spelade match. Sen bar det av till McDonalds i Eslöv och sen några cigg med Michelle eftersom hon också var i Eslöv. =)
Körde Sara hem sen och nu har jag själv kommit hem för snart en timme sen..
Sköönt!

Så ja. Nu händer det nog inte så mycket mer för mig ikväll/natt.. Blir väl sängen om en stund skulle jag tro..

Nattinatti!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0