gott

Helluhellu!

Blev så otroligt sugen på något innan och kunde ju inte värma något heller för micron piper som fan när man ska ställa in tid och så. Så det fick bli riskakor med smör på och ett glas kall mjölk! =D Gott som faaan!
Sitter och tittar på Navy Cis nu, ska snart gå och lägga mig, känner att sömnen kommer krypandes och jag behöver ju inte somna på soffan igen. =P

Så jag skriver imorgon bitti igen!

Ha en bra natt och sov gott ni som ska sova eller redan sover.

Tycker synd om Sara som måste jobba hela natten, men vill man ha pengar så får man jobba för att få de.. =P hihi
Ska drömma om dig inatt så vet du att jag lider med dig. =)

Well well.. Ni får en bild på min riskaka och mitt glas med mjölk. =P




Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0