gooott!

Godkväll folket!

Fastnade i värsta rusningstrafiken innan när jag var påväg till syrran, folk bara körde helt sjukt. Och det värsta var att när jag kom in i deras lägenhet så är Niklas hemma! Alltså körde jag dit i onödan, i rusningstrafiken!!.. =/ Gaah! Det var inte så roligt, men jag satt och snackade lite en stund innan jag körde hem till mamma och min köttfärspaj. =D
Var underbart gott! Känner nästan för att ta en bit nu, om där är något kvar för syrran och Niklas kom hit innan och åt.
Ska springa och kolla när jag är klar här. =P

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll. Tittat på Vänner, sovit lite, vaknat av att mamma och syrran sitter och asgarvar sina tjutiga garv, skakat på huvudet åt Niklas och sovit lite till. Helt sanslöst vad dom kan fnittra och ha sig alltså! haha.
Tycker synd om mig och Niklas som får stå ut. haha. Det är ju vårt eget val iochförsig.=)

Nej nu måste jag till köket! =D

Ha det bra! Godnatt sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0