fullt upp

Hejhej folket!

Har haft fullt upp hela dagen så har inte hunnit skriva alls.. =/
Gick upp vid halv 1 och åt frukost sen körde jag och syrran till mobilia och yrade runt där i några timmar.. Köpte en bikini som jag spanade på sist jag var där, och tre shorts i olika färger. haha man kommer nog se mig på ett visst avstånd när jag har de rosa shortsen på mig.. =P
Syrran köpte också en massa så det tog ju lite tid för oss att bli klara. Sen körde vi till Meddo och solade en kvart, sen bar det av till mamma för att hämta lite fler kläder till mig, när jag nästan var färdig kom syrran på att hon hade glömt sin förlovningsring i solariet (haha hon är lite förvirrad ibland. =P ) så vi fick sätta oss i bilen och köra dit igen för att hämta den. När vi kom tillbaka stack syrran till Netto och jag gick upp för att hämta mina kläder och filmen som mamma och Christer tittade på, det var nämligen en hyrfilm som jag och mamma hade kvar sen Syrran och Niklas var hos oss sist så skulle den lämnas idag. =) Fick gå ner till Netto sen och hjälpa syrran bära påsarna plus mina väskor haha. Inte lätt.. =P
När vi väl hade fått in allt i bilen körde vi till OKQ8 och köpte gas till deras grill sen till Limhamn och lämnade filmerna ochj tillslut hem till Bunkeflo och äta mat och duscha och göra sig iordning för att sen köra till Entré och se den nya X-men filmen. =) En helt okej film faktiskt. =P
Nu kom vi hem för typ två timmar sen. Satte oss i soffan och slog på tv:n och vilken film visas inte där om inte en annan av X-men filmerna haha!

Nej nu ska jag sova! Upp "tidigt" imorgon och kan gå ner till en gräsmatta och sola lite. =P

Sov gott!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0