flämt!

Hej igen folket!

Just nu är mitt humör inte det bästa!
Verkar inte som om jag får komma in på Tetra Pak än iallafall, får se hur det blir till sommaren. Hoppas!
Känns bara så himla värdelöst just nu. Vill verkligen dit igen ju! Trivdes så himla bra där! =/
Men får ju se hur det blir på Evas hembageri. Kanske trivs lika bra där, eller mer, eller mindre.
Det är verkligen inte läge till att ha negativa tankar nu får då blir det bara värre.
Tur det är Sex and the city nu så jag får annat att tänka på för tillfället!
Snart mat också, spaghetti och köttfärssås. mums =D

Nej reklamen är slut nu!

Skriver kanske sen igen!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg hörru:D



du kanske kan kolla in min blogg oxå,och skiva vad du tycker om den?:)(de är en skvaller blogg)



http://femsmultron.blogg.se

2009-05-04 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0