färdig

Hej igen folket!

Har precis blivit klar för avfärd, men behöver inte köra förrän om 20 minuter så tänkte fördröja tiden genom att skriva lite här. =)
Kom på att vi hade flaskor som skulle pantas precis när faster Maria hade ringt, så fick ringa upp henne och höra om det var okej att jag tog med dom. Det var det, så nu är det projektet avklarat. =P
Passade på att köpa tre nya tändare och ett paket tuggummi också. =)
Solade inte mer än 10 minuter, orkar inte ligga där hurlängesomhelst. hihi.
Satt och snackade i bilen en stund när faster Maria skulle lämna mig. Alltid lika trevligt!
Nu kom posten! Haha blev helt rädd. =P
Nej ska plocka ihop det sista sen köra så jag kommer i tid. =)

Skriver sen när jag är hemma igen!

Ha en superbra dag!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0