uschusch!

Hejhej!

Har precis kommit hem efter en lång runda på Nova med Sara!

Iskall om fötterna är jag också. Men så går det när skorna inte är vattentäta! =P Tur jag har kvar mjukistofflorna som jag fick av Sara för något år sen! haha =D

Annars var det trevligt trevligt! =)

Blev några kronor fattigare men det var värt det! Köpte en BH, klänning, skärp och två par örhängen. Bytade även min nya piercing också eftersom den var halvt sönder när jag fick den. =)

Ska strax gå och byta om, sminka mig och fixa håret. Vet bara inte vad jag ska ha på mig! Men hittar väl något..

Kusin Caroline (haha det rimmade! ) tar ju studenten idag! =D GRATTIIIS! Fy fan vad du är bra! =P

Åker dock inte till skolan i Trelleborg för då skulle vi varit där kl 17:00 och det blir en massa stress + att det regnar satan! =P

Nej får väl gå och rota i garderoben nu!

Skriver kanske senare innan vi sticker. =P

Ha det bra i regnet!

Puss.


Ute och tar en rökepaus i shoppandet! =)


Haha våra bästa vänner! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0