usch..

Godkväll folket!

Sitter ensam hemma nu och ugglar. Segt men så ska det väl vara ibland.

Ska upp 5:45 imorgon bitti så får väl snart gå och lägga mig.

Har haft en sån jäkla dålig dag också. Fast det blev lite bättre när det kom trevliga kunder, men så fort de hade gått och jag var ensam igen så vände humöret. Blev klar lite senare igen men det ska alltid komma sega kunder när jag har börjar diska. Förstår inte det, står de utanför och lyssnar tills jag börjar diska eller vadå? Helt sanslöst iallafall.

Har en massa bilder på min kamera från Jacquelines student som ska in på datorn också men orkar verkligen inte lägga in de nu.
Så de får som vanligt vänta. haha.

Nej får väl leta upp någon bra bok att läsa i sängen så man får tankarna på något annat, och så kanske man kan läsa sig till sömns också. haha. =P

Where're you from, you sexy thing? =P

Nej jag ger mig nu.

Hoppas ni får/har haft en trevlig fredag kväll!

Godnatt!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0