typiskt

Hejhej!

Det där med vilandet var tänkt att bara vara i en halvtimme, men det blev ca tre timmar!

Bad faster Maria ringa mig men det gjorde hon ju inte så vaknade av att pappa ringde.

Tur var det annars hade jag kunnat sova hela kvällen. suck.

Gick upp och gjorde pyttipanna med ägg och käkade det. =) Gott gooott!

Sen ringde jag syrran men hon svarade inte så gav upp, men lite senare ringde hon mig och sa att hon skulle på kalas i Svedala hos en kompis och frågade om jag ville följa med. Och eftersom jag inte hade något bättre för mig så bytade jag om och sminkade mig innan hon kom och hämtade mig.. =)

Blev en trevlig kväll med massa snack och god mat/tårta.

Kom hit igen vid 23:30 och då blev det några bilder på oss sen datanördade vi oss lite. =)

Nu sitter jag ensam igen för syrran var ju trött och körde hem till Niklas för att sova.

Jag däremot är lika rastlös som innan, dock lite trött men känner inte för att sova.

Tänkte att det kanske kunde bli en liten bilfärd men det ser inte ut som det nu eftersom jag inte får något svar på mitt sms. =/ =P Aja får väl bli en annan dag då.

Ska vara i Kävlinge kl 13:00 imorgon för att kolla på en bostadsrätt med mamma så det hade nog blivit lite stressigt eftersom jag måste hemom och diska och plocka undan. Kan ju inte ställa mig och diska nu liksom. haha.

Nej jag får väl se om Sara vill röka med mig kanske. =)

Sov gott och dröm sött allihopa!

Puss.


Syrran och jag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0