Trött!

Godkväll gott folk!

Precis kommit hem från studentfesten hos min kusin! =)

Trevligt var det med allt folk.
 
Saknade dock Jaji och Misan! =/ Men har man varit sjuk i nästan en hel vecka så är det klart att man inte orkar med massa folk.

Belinda och jag tog en massa bilder med min kamera, sen skulle hon prova ta några bilder och efter det var hon fast! haha hon skrek till alla " Säg omelett! " Sen flyttade hon kameran samtidigt som den blixtrade. Men de flesta bilderna blev faktiskt bra! =D

Fick ett halsband av henne också som hon hade gjort helt själv! =) hihi så söööt!

Nej nu är jag för trött för att skriva mer och lägga in bilder. Så får ta det imorgon när jag har lämnat in bilen.

Sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0