Torsdag.

Goddag folket!

Fint väder idag med.

Vaknade 5:45 imorse och trodde att mamma hade försovit sig men just då satte hennes väckarklocka igång. =P

Så jag somnade om illa kvickt igen och sov till 9:30 fast gick inte upp förrän 10:30. Låg och kelade med Felicia och sen slumrade jag till igen. Tillslut kom jag ut till soffan och satte på tv:n och tittade på Våra bästa år! =)

Har inte gjort så mycket mer. Tittade på fotona som jag drog upp från källaren igår. Hittade en och annan bild på Donna. Även två när vi hon var typ 12 veckor! =) Så söööt!

Ska försöka få in de på datorn. Syrran och Niklas har ju en scanner så får åka dit en dag. =P

Nu ska jag gå och klä på mig tänkte jag. Ska köra till jobb om en timme..

Skriver senare.

Puss.


Utsikten från "vårt" rum på djursjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0