Stranden.

Hej igen!

Sitter hemma i soffan nu och tittar på "When a man loves a woman". =)

Börjar bli lite nannig men vill ändå se klart filmen. Den slutar 01:50 så får se hur det går. haha =P

Stack ju till stranden med Faster Maria innan, var där 18:30 haha. Tog lite tid att göra mat och så. =P

Det hade ju hunnit bli lite "småkyligt" och blåsigt när vi kom dit så var där bara en timme. =)

Sen körde jag till Jaji och Misan, spelade lite Guitarr Hero och jag fick sjunga givetvis. Det värsta var ju att det var Metallica låtar! haha! Lyssnar ju aldrig på deras musik.. =P Men det gick hyffsat bra ändå! =)

Jag och Misan satte oss vid datorn sen och snackade lite skit och tittade på Micheal Jacksons musikvideor. =)

Körde hem vid 22:30 och har plockat in disken och satt mig i soffan. =)

Ska titta vidare på filmen nu!

Skriver imorgon!

Sov gott och dröm sött! =)

Puss.


Känns som om hon fortfarande är hos mig bara det att jag inte kan se henne. =/
I Want My Dog Back! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0