Sol.

Hejhej!

Sitter uppe hos Faster Maria nu. Har varit här ett tag.

Kom hit för att lämna Donnas säng och skålar uppe hos pappa, så följde Faster Maria med mig.

Sen följde jag med henne upp och nu har vi precis kommit in i soffan. Satt på balkongen och mös. Jag försökte även få lite färg i mitt ansikte men vet gick väl sådär. hehe. Ser ju helt konstigt ut att jag annars är brun på kroppen men inte i ansiktet, förstår inte varför det är så heller.. Skumt... =/

Ska snart upp till pappa en sväng sen hem och göra mig iordning för att sen möta upp Jacqueline och annat folk. Hon fyller nämligen år idag så ska gå på restaurang. =)

De ska iochförsig vidare ut sen men det orkar jag inte. Ska ju jobba imorgon. =P

Nej det var väl allt för tillfället!

Skriver mer senare!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0