Snabbt.

Godkväll folket!

Sitter här i soffan nu och ska strax gå och lägga mig.. Upp 5:30 imorgon också! =/

Efter jobb hämtade jag upp Syrran och så körde vi och solade sen hit och jag åt lite sen klämde Syrran finnar på mig. =)

Myysigt! hihi

Körde henne hem efter ett tag.

Blev inga bilder på Donna idag. Scannern hos Syrran och Niklas fungerar inte riktigt som den ska. Så får se hur det blir. Tänkte tvinga Niklas att prova den ändå men glömde fotona. =/

Så får ta det imorgon eller på söndag!

Nej sängen kallar!

Skriver mer imorgon när jag har kommit hem från jobb!

Godnatt sov gott!

Puss.


Först Donna... =(


Sen Michael Jackson... =(

Who's next? =/


Kusin Jenny/Lotta =P svar på din kommentar: Det tar vi när vi ses, förmycket att skriva. =P hihi!

( Har du fortfarande inte insett?! =/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0