Slut i huvudet!

Hej igen folket! =P


Har inte hunnit skriva så mycket tidigare idag. Har stressat som en liten gnu.


Men nu är jag hemma i soffan igen! Skönt! =D


Fast ska kanske iväg och sola snart, sen ska jag iallafall färga håret det har jag bestämt med mig själv! =P


Var ju på Katthotellet innan och mös med de katter som man kunde mysa med. =P Där var en birma som var jättesöt men hon blev sur så fort jag pratade med henne. haha. Annette hade varnat mig för henne också så jag blev ju inte förvånad när hon började fräsa.


Kom som sagt hem och åt innan jag körde igen. Jobbade på som vanligt i sandby, fast började ju tidigare idag men är ju ledig både imorgon och på lördag! Så det var värt det =D


Funderar nu på vad jag ska äta. Tror det blir en kebab om jag orkar gå ner =P haha.


Skriver senare igen!


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0