Slöedag+Burlöv center.

Hejhej!

Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Var med mamma inne på kronprinsen innan och pantade flaskor och gick in i en affär som hade utförsäljning för de höll på att stänga så vi köpte julkort! HAHA! =P

Var inne på Lindex en runda också och sen konditoriet och köpte varsen kaka. =)

Har nästan precis kommit hem från Burlöv center. Blev sån impulsgrej för syrran ringde och sa att hon skulle dit och byta deras nya väckarklocka så undrade hon om vi ville följa med. Var lite veliga först men sen sa mamma "JA!", så vi slängde på oss skorna och gick ut för att bli upplockade.

Traskade runt i lite olika affärer och hamnade på Gina Tricot och DÄR, DÄR hittade jag ett par jeans som var perfekta för mig! =D GOD I LOOVEE IIIT!
När jag ställde mig i kassan så insåg jag att jag ville titta lite till innan jag betalade men syrran sa att vi hade lite bråttom så jag gick tillbaka. När jag var klar har syrran hittat en tunika som hon ska ha och då sa jag att det kan hon glömma eftersom jag inte fick titta mer! Men hon letade upp en till mig också så vi köpte varsen. haha. Så svårflörtad är jag! =P

Fikade lite sen också. =)

Körde syrran till en pizzeria och väntade på att hon skulle få sin satans pizza sen körde vi henne hem! =P

Och nu sitter jag och mamma i soffan och ser på "40 year old virgin" hehe.

=)

Orkar inte skriva mycket mer nu.

Kanske skriver mer senare.

Tills dess får ni ha det så bra!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0