Ooops.

Godkväll folket! =)

Eller ja kväll kan väl vara lite att ta i. haha.

Hann inte skriva när jag kom hem från jobb. För det första var jag inte hemma förrän 19:30 och för det andra så stack jag typ direkt igen efter att jag hade ätit.

Körde till faster Agneta eftersom pappa var där och ville träffa mig. Satt där en stund sen körde jag och pappa hem till honom. Stackars lillebror Jonas är sjuk. Han hade visst varit på sjukhuset igår också. Men han mådde ändå bättre idag fast han hade feber. Jag tvingade honom att ta tempen. Haha. =P

Fick nog vid 21:30 och sa att jag skulle köra hem, men då skulle pappa ut med Chappe så jag och Jonas hängde med. När vi hade gått ca 100 meter så möter vi Vera och Steffi så jag dissade pappa och Jonas! haha! =P

Gick och satte oss på en bänk och snackade en massa skit tills vi kom underfund med att det var två utländska snubbar som hade gått förbi oss typ tre gånger och stod en bit ifrån och tittade. Så det kändes inte sådär jättesäkert för oss tre tjejer att sitta där, så vi traskade in på gården och tog en bänk vid trappen istället. =)

Sen gick vi upp till Vera och Lasse för att ta hennes pengar sen körde vi till Statoil. Haha typ 400 meter men vafan, skulle ändå ha ut bilen ur garaget och tycker inte om att gå där nere ensam. =P

Köpte en glass och körde töserna tillbaka och snackade ytterligare mer skit! =)

Sen hem och letade parkeringsplats som vanligt. =P

Och nu har jag precis krängt ett vaniljhjärta. =P Felicia fick också smaka lite på vaniljkrämen eftersom hon är så besatt av den! haha. Undrar vem hon har fått det ifrån? =P *Visslar oskyldigt*

Nej nu ska jag bosätta mig på balkongen lite, ska strax snacka skit med Sara. =)

Ska nog mysa till det rejält med ett tänt ljus för min Donna. <3

Sen blir det sängen!

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Saknar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0