oooops

Hej igen! =P

Fastnade framför tv:n igen. hihi. Det var ju NAVY CIS! =D

Okej dagens händelser kommer i extrem kortfattning för jag orkar inte skriva allt. Vill ni veta mer så får ni fråga. =P

Åkte in till centralen och träffade Linn, sen McDonalds och Hansakompagniet.

Pappa ringde och bad om hjälp med att bogsera bilen så jag och Linn tog bussen hem och hämtade min bil.

Överlät körandet till pappa när det var dags att bogsera. Så jag och Linn satt i pappas bil. Skitstörigt att bogsera ju. Linan
måste vara sträckt hela tiden. haha. Pappa skrek lite på mig när vi körde för vi hade rutorna nere. =P Ähh inte så lätt första gången ju. Hoppas dock att det var den sista gången också! haha.

Sen var det hem och byta om, mamma stod och gjorde pannkakor och jag hann inte äta då så tog med mig tre till jobbet.

Var helt säker på att jag skulle börja klockan 14:00 idag så jag var ju där då typ, men det var imorgon som jag skulle börja då. Så jag tog mina pannkakor och åt de istället eftersom jag hade en halvtimme tillgodo. =) Hann t.o.m ta en cigg innan 14:30 också! =O hihi

Efter jobb körde jag till Duva och köpte en limpa cigg, tittade inom Jaji och Misan också eftersom de hade min kamera.

En stund senare körde jag hem och åt pannkakor igen. =) Gick ut med Donna och sen har det varit jag och soffan och tv:n/datorn.

Känner att ögonen börjar gå i kors nu.

Så bilderna får vänta tills senare.

Sov gott och dröm sött!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0