Men vad i helvete!

Goddag gott folk!

Vaknade kl 9 imorse med ögoninflammation! Suck!

Mamma ringde till sjukvårdsupplysningen och de sa att det brukar gå över av sig själv och om det inte gör det så får jag gå till läkaren..

Så vi har kokt vatten så jag kan tvätta ögat lite då och då..

Var precis ute med Donna också. Detta håller inte länge till... =(

Mamma ska ringa djursjukhuset för en vanlig kontroll. Bara för att se vad de säger där. Men det är nog det värsta förmodar jag. Och då finns det inte så mycket mer att göra. Kan ju inte bara låta henne lida om hon nu gör det.

Nej orkar inte skriva mer nu.

Senare kanske.

Puss.


Min ängel! <3

Kommentarer
Postat av: Kusin

va e det for fel pa hunden?

2009-06-18 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0