Måndagkväll.

Hellu hellu gott folk!

Kom hem för en stund sen.

Har varit en dag i rörelse. Har suttit i bilen i princip hela dagen. Men det är kul att köra bil så det gör inget, lite värre med bensinkostnaden bara. =/

Men det har varit en bra dag ändå!

Gick upp vid 10 och gjorde mig iordning och åt frukost.
Körde till Tetra Pak för att hämta syrran vid 12 eftersom hon skulle vara i Staffanstorp 14:00. När vi hade börjat köra kom vi på att vi hade gott om tid på oss så vi tänkte på att ta en fika inne i Staffanstorp men just då körde vi förbi Nova så vi bestämde oss för att gå in där och fika istället. Syrran skulle givetvis "bara" inom Gina Tricot, vi var där tillsdet var dags att köra till Staffanstorp, dvs 13:30. Så det blev ingen fika där inte! haha.

När vi precis har kommit in i Staffanstorp ringer Michelle mig och frågar var jag är och om jag vill komma till henne och ta en cigg och snacka lite skit. Så jag dumpade av syrran på salongen och körde till Michelle.
Snackade lite skit med Eva (Michelles mamma) också. =)
Efter ett tag körde jag tillbaka till salongen och då var syrran nästan klar så det var lagom tajming. =)

När allt var klart där körde vi till Svedala för att hämta syrrans och Niklas bil på Mazda.
Syrran skulle tvunget prova en ny bil också som de funderar på att köpa. Mazda 6 kombi. (bra till barnvagn och allt. ;P haha ) Så vi körde en runda med den, jag provade också lite i smyg, fast det var bara på en parkering, ville inte ut bland andra bilar med den.. =P Får ta det sen om de köper den. =)

Körde till Almgården när vi var klara där och tog en glass. Mamma ringde då och berättade att vi måste titta på lägenheten i Kävlinge innan onsdag, jag sa då att hon fick ringa och höra med folket som bor i lägenheten nu till att börja med. Så ringde hon sen igen och berättade att vi fick komma vid 19:30.
Så det blev inget solande idag heller. Men som tur är så gäller 50% erbjudandet imorgon också. =) 

Efter ett tag körde syrran och jag satt kvar och väntade på pappa.

När han och Mats dök upp körde vi till en bilfirma och frågade vad det skulle kosta att byta kammremmen på min bil osv.

Fick ju ett billigare pris än vad jag hade fått på andra ställen, men det är inte så billigt för min ekonomi just nu men jag ska nog klara mig. =) Skattepengarna kommer ju närsom! =D

Kom hem, åt och tog en cigg innan jag och mamma satte oss i bilen och körde till Kävlinge för att titta på en lägenhet.
Själva lägenheten var där absolut inget fel på. Problemet var att den ligger på andra våningen och där är ingen hiss så det blir inte bra med tanke på att Donna (vår hund) är såpass gammal att hon inte orkar gå i så många trappor. =/

Så vi får leta vidare. Jag stannar ju gärna här men ja. =P

Nu ska jag titta lite på tv, sen efter Sex and the city ska jag köra till Sandby och hämta Daniel och Camilla.
Privattaxi =P hihi!

Skriver kanske sen när jag har kommit hem igen!

Gud vad långt detta inlägget blev! haha =P

Är stolt över er som orkar läsa allt. =)

Ha det bra!

Puss.


Fina Donna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0