Måndag.

Goddag gott folk!

Har precis kommit hem till syrran. Kom på att det ska ju komma hit snubbar och fixa deras golv kl 12 så fick köra hit helt osminkad och allt.

Höll på att köra in i en taxi påvägen hit men han körde mot rött så det hade inte varit mitt fel ändå. (som vanligt =P )
Givetvis så snackade han i mobilen också!
Hann iallafall bromsa och slänga mig på tutan!

Retar mig på den idioten som inte kan stänga hissen ordentligt också! Fick springa upp till översta våningen igen och åka ner med hissen! Stackars Donna fick stå där och vänta på mig och när jag kom med hissen blev hon helt förvånad att jag stod i den. haaha =)

Kanske ska kila hem till farmor och farfar sen med lillebror Jonas. =)

Nu blev jag helt plötsligt trött! Kan ju inte somna här så när snubbarna kommer så sover jag haha. Hade ju varit lyckat! =P

Nej så ska sätta på lite bra musik.

Skriver sen igen!

Ha en bra dag!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0