Måndag.

Goddag folket!

Orkade inte skriva när jag kom hem från bion igår. =P

Fastnade med mobilen i örat. =) En och en halvtimme med Sara. Det gillar vi! hihi

Såg förresten Transformers 2 på bion och den var helt klart godkänd. =)

Hamnade brevid en snubbe som satt ensam. =/ Fattar inte hur folk kan gå på bio ensamma. Känns helt sorgset ju. hehe. Tror inte jag själv skulle kunna gå ensam. Men ja man vet aldrig. =P

Iallafall så hade jag kjol och linne på mig och helt plötsligt bara nyser snubben så jag både känner och ser hur det stänker på mig!! USCH USCH USCH!

Gick direkt in på toan och tvättade händerna när filmen var slut!

Tillochmed Niklas såg hur det stänkte i ögonvrån och han satt brevid syrran som satt brevid mig. hehe.

Ingen sol ute idag. =/ Tråkigt. Annars hade jag och mamma traskat ner till stranden.

Får se vad som händer istället.

Ska leta upp någon skvallertidning som jag fick av syrran för några dagar sen. =)

Skriver senare!

Ha en bra dag allihopa!

Puss.


På stranden igår. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0