Lördag.

Goddag folket!

Usch har varit en dag utan vila.

Gick upp 5:30 och gjorde mig iordning. Stack till jobb och jobbade i princip nonstop! Åt ett vaniljhjärta och drack lite fanta!
Tur jag åt fil och macka hemma.

Efter jobb körde jag till pappsen som höll på med sin bil i garaget, sen skulle vi bara köra upp till statoil och handla en sak till hans bil så Jonas stannade kvar i garaget, de på Statoil hade givetvis inte den saken så vi körde vidare till Preem men inget där, samma sak på Autoexperten och ett annat ställe! Tillslut körde vi till Mekonomen och DÄR fanns den! =D

Givetvis hjälpte den saken inte så mycket så vi körde till Ali för att fixa det där, han var upptagen så pappa lånade några verktyg sen var problemet löst! =P

Lämnade min bil på parkeringen och traskade upp till pappa, påvägen upp mötte jag Anders och Faster Maria! Fick en låda jordgubbar av dom =D hihi

Så gick upp till pappa med jordgubbarna + jordgubbspajen som jag köpte på jobb. =) Gottgott!

Sen stack jag, pappa, Jonas och Chappe till kyrkogården för att lägga blommor på Stefans grav.

Faster Maria och Anders hade hämtat farmor och farfar så de var också där. =)

Sen körde vi till farmor och farfar och fikade lite.

Nu sitter jag hos Faster Maria och ska gå och hjälpa henne med salladen nu så vi kan äta. =)

Sen en liten runda på stranden med henne. =D

Ikväll blir det skitsnack hos Jaji och Misan! =) Myys!

Nej plikten kallar! =D

Skriver sen!

Puss.



Saknar min Donnski Bonnski! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0