lite mer

Hej igen! =P

Kom på att jag inte har skrivit så mycket om mors dag. illa illa.

Men nu har jag tid och lust och ork att skriva mer om det. =P

Som jag skrev då i söndags så kom Syrran och Niklas och hämtade mig och mamma för att vi inte skulle behöva köra två bilar samma sträcka.

Kom dit vid 13 och upptäckte att Kari, Peggy och Belinda också var där. Jari och Marie också såklart men det visste vi om. =P
Mormor blev glad för blomman som vi köpte till henne och ljuset som jag köpte. =)
Vädret var ju helt underbart och vem slänger sig direkt i en stol i solen om inte Syrran (Soldyrkaren =P ) haha!
Belinda ville se på film så jag fick hjälpa henne sätta igång den, men fick på något sätt inte igång tv:n så mormor fick hjälpa mig och det var ju inte så konstigt när de har en sån minikontroll (som man har till lampor också) kopplad till tv:n. haha. Fick iallafall igång filmen tillslut sen gick jag ut och snackade skit med folket i trädgården. =)
Höll på att bli ikastad i "poolen" ett x antal gånger men Rex räddade mig i sista sekund. hihi!
Det roligaste var ju när Kari satt på en sån pallstege och snacka om någon fälla och helt plötsligt brakar den ihop så han föll bakåt och landade på rumpan. HAHA fy fan vad jag garvade. Och återigen var jag ute på djupt vatten. haha =P

Lite senare yrar de flesta omkring och letar efter något att fixa parasollen med och efter en stund kommer Kari och säger "Vi hittar inte skruvarna, de är borta allihopa" Jag kunde ju givetvis inte hålla mig så jag slänger ur mig " Ja men de har ju varit borta lääääänge nu, har du inte märkt det?" Haha! Fick en mindre glad blick från honom. =P haha

Ja så höll det väl på hela dagen, de fick tillslut rätt på parasollet så vi kunde äta mat. =P
Mormor skulle givetvis göra en aptitretare, och vad gör hon? Jo hon stoppar in en pizza i ugnen och delar sen den i minibitar och sen en till. Haha hon är för rolig ibland! =D
Maten var iallafall underbar och även tårtan. =)
Sen hände inte så mycket mer. =P

Så nu har ni fått mer information om det. =P

Tyckte ni att det var mycket att läsa så får ni skylla er själv =P hihi

Föresten jag har målat mina tånaglar =O Det är inte ofta jag gör det!
Men ska man gå och visa tårna imorgon på Jacquelines studentfest så får man göra något fint med de. =)
Vet redan exakt vad jag ska ha på mig. Det är inte heller ofta jag vet det. Haha =P
Har helt enkelt köpt rätt klänning och skor den senaste månaden. =D


Hihi så tjusigt det blev. =)

Ut och röka med Sara nu!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0