lite bilder

Hej igen!

Tog ju faktiskt några bilder med mobilen idag, orkade bara inte lägga in de innan. =P

Men nu är det gjort och nu ska ni få se de! haha


Hihi söta Bianca när vi är påväg in på djursjukhuset. <3


Fast först skulle jag äta min frukost. =)


Hade ingen skål så det fick bli vatten på plastpåse =) Syrran kan vara smart ibland! haha


Niklas när vi äter på Subway =) <3


En liten förklaring till varför jag är som jag är. =P <3


En till.. =P haha! <3


Haha Sara är rolig. Snackade precis med henne i telefon, så när vi håller på att säga hejdå så säger hon "Ta det lugnt" Jag bara "Ta det lugnt?" Hon "Ja, koppla av när du ska sova" Jag "Haha Okeeej..?"
Haha var får du allt ifrån kvinna? =P <3

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Ska ta det lugnt. hihi! =P

Taket rasar snart ner så som grannarna går! Bly i skorna kanske?! MORR!

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0