Lite bättre

Godmorgon gott folk!

Sitter här i soffan nu och väntar på att Våra bästa år ska börja. =P Har iallafall ingen feber än och det är skönt.

Skickade sms till syrran igårkväll att hon kunde ta min bil till jobbet idag om hon ville men att hon skulle skicka ett sms och säga hur hon gör.

När jag vaknade kl 9:10 imorse hade jag inte fått något sms, gick och kollade om nyckeln låg kvar och det gjorde den.
Så jag fick lite bråttom med att klä på mig och så. Det är då mamma berättar att syrran har skrivit till mig på Facebook att hon inte tog bilen!

Hallåå lite skillnad på sms och facebook.

Fick iallafall rusa ner till bilen snabbt för att inte riskera böter. Körde runt lite och hittade ett säkert ställe att stå på. =P

Ska skälla lite på syrran sen! Haha =P

Skriver senare igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0