Kvällen.

Hejhej!

Kom hem för typ en timme sen.

Var ju på restaurang med Jacqueline och hennes vänner.

Fick gå typ halva malmö runt, hittade inte till restaurangen så Madde och Steffi kom och mötte mig på möllan så skulle de bara till 7 Eleven för att hämta ut pengar med sånt utbetalningskort. När vi kom dit hade snubben inte så pass mycket pengar i kassan så det gick inte där. Vi gick då vidare till Time men snubben där påstod att de inte tar emot sånna utbetalningskort (fast det stod på lappen att man kunde hämta ut pengarna där också!) så vi fick traska vidare till Coop vid Folkets park för att få ut pengarna! Blev en jävla runda som även bjöd på skoskav!

Kom fram till restaurangen 20:25 skulle varit där 20:00. Haha! Men de andra hade inte fått maten än så vi hann beställa också.

Var en trevlig kväll med god mat!

Gick till bussen lite över 22, de andra skulle vidare ut och frågade om jag inte skulle med men jag avstod.

Och nu sitter jag här i soffan och tittar på 2½ men.

Ska väl snart försöka sova. Gick inte så bra igår iallafall.

Vill fortfarande titta efter om Donna ligger någonstans i lägenheten. Glömmer att hon inte finns här längre. =(

Det är samma sak när jag kommer hem och inte hör att mamma är hemma, tittar direkt ifall kopplet hänger på plats och när det inte gör det tänker jag att hon är ute med Donna. Sen hör jag att mamma är inne och då inser jag samma sak återigen.

Tittade på bilderna som vi tog igår med digitalkameran, hade glömt de och kom på det när jag satt på bussen påväg hem, höll på att börja böla på bussen men höll inne det. Får lägga in de på datorn imorgon, orkar inte leta upp sladdar och sånt nu.

Nej orkar inte skriva mer nu.

Godnatt!

Puss.


Vill inte vara utan dig! Detta tar kål på mig! <3 Älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0