Kväll.

Hejhej!

Är hemma igen efter en härlig kväll med familjen hos syrran och Niklas! =)

Sen att jag somnade på soffan efter mat och efterätt är väl inget.? =P haha

Jag är sjuk så det är förståeligt! hihi

Min jordgubbspaj och Budapestlängd kom inte till nytta idag så får dumpa pajen hos pappa imorgon och kränga budapestlängden själv eller nått. haha.

För den släpper jag inte förrän jag har fått äta en bit själv!

Ska nog ta en liten bit nu. Om jag orkar.

Annars händer inte mycket mer ikväll.

Så får skriva mer imorgon när jag vet mer!

Ha en bra kväll!

Puss.


Rökepaus! Glömde ta fler bilder men syrran har tagit med deras kamera så lägger in de när jag har fått de! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0