Jahapp.

Hejhej folket!

Då var man hemma igen. =) Skönt.

Det kom ju inga snubbar till syrran! Ringde till henne när jag hade väntat en halvtimme så hon fick ringa till Niklas så ringde han till snubben. Haha världens kedja. =P

Iallafall så kom det fram att snubben redan hade varit där och bara tittat på golvet UTANFÖR lägenheten och tyckte att det räckte! Suck!


Gick iallafall ut med Bianca, sen "snodde" jag lite pengar av sparpengarna för att köra till Limhamn och hämta ut en medicin till Bianca. =P Givetvis så hade den inte kommit in än heller! Så jag körde hem och slängde mig på soffan!


Fick lite mat i mig innan det var dags att sätta sig i bilen igen för att köra syrran till stallet.

Följde med in och tittade lite, Tank (som hästen heter) var ju större än jag hade tänkt mig! iih lite läskigt att stå precis brevid honom. Haha men övertalade mig själv att sitta på honom lite, så jag fick snålskjuts till bilen! hihi.


Körde och hämtade Jonas efter det, skulle ju till farmor och farfar! Mötte Faster Maria också och fick lite sallad med mig som farmor skulle få.


Åkte hem till farmor och farfar och satte oss på balkongen med kakor och läsk och kaffe. Mysigt var det!

Var där i över en timme iallafall. =)


Sen körde jag och Jonas tillbaka till Almgården, gick upp till pappa en stund och tittade på 2 ½ men.


Och nu sitter jag här i soffan. =)


Ska till djursjukhuset med Donna imorgon kl 10, lite nervös inför det men hoppas ju på att hon kan få medicin eller något.

Men är ändå ganska beredd på att avliva henne. Hur mycket jag än inte vill det så är det ju bäst för henne om det inte finns något annat att göra! =(


Men det återstår att se imorgon.


Ska gå och mysa lite med henne nu.


Skriver kanske senare igen!


Puss.



Syrran och Tank. Han ser inte så stor ut där men han är enorm när man står brevid! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0