inget djur?

Hejhej folket!

När jag körde till jobb innan skulle jag ju kolla vad det var för djur som jag råkade köra över igår, var riktigt nervös när jag närmade mig. Men när jag körde förbi så var där inget djur. Tittade t.o.m i diket när jag var påväg hem, men inget.. =/
Så jag hoppas att det bara är jag som har inbillat mig att jag körde över djuret.

Annars rullade allt bra på jobbet idag, var nästan helt klar vid 18:00 när det var dags att stänga men då kom chefen och hans fru så snackade med dom om på fredag och sånt, så tiden gick ju och jag blev inte klar förrän 18:30. =P

Kom hem, åt, körde till Ica Maxi och tog ut pengar, körde till Meddo och fyllde på mitt och mammas kort, solade 21 minuter och nu sitter jag här.. =P

Kommer inte på något mer vettigt att skriva nu.. =P

Kanske skriver sen igen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0