Hmmmm...

Hej igen folket!

Sitter i soffan nu och väntar på att Sex and the city ska börja. =P

Under tiden tänker jag spela lite på King. =D Fast det är så störigt när man inte lyckas med sina poäng och sånt!

Fick ett konstigt sms innan av en person, men det visade sig sen när jag smsade tillbaka att personen inte hade skickat sms till mig.. =/ Fattar ingenting men okej! haha

Jobb imorgon också. 12:00-18:30! Hur ska det gå när jag inte känner mig helt frisk? =/

Hade ju förväntat mig att jobba 14:30-18:30 men helt plötsligt blev det 2,5 timmar mer. haha jaja får se hur det går.
I värsta fall (om jag skulle känna mig såpass dålig att jag behöver åka hem) får jag ju ringa chefen eller nått.

Men jag ska nog klara av det. =)

Nej nu hade jag nog inte så mycket mer att dela med mig av..

Kanske kommer mer sen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0