Hmmm.

Godkväll folket!

Har egentligen inget speciellt att skriva just nu.

Så det blir mest bara kladd.. haha.. =P

Blev klar exakt 18:30 på jobb idag! =O Brukar alltid vara klar senare. hihi.

Kom hem och åt mat sen har det inte hänt så mycket.

Har fullt upp hela dagen imorgon.

Katthotell kl 7:30 , med mamma på en sak kl 12:00 sen jobb 14:30! Puhh kommer vara övertrött när jag kommer hem från jobb imorgon! Men men det är smällar man får ta.. haha.. Alltid kul att vara på katthotellet med alla katter. =)

Sen ska det bli spännande att få följa med mamma också, se om det kan hjälpa mig också! Hoppas!

Hmm, har tänkt på en sak ett tag nu. Du och jag Sara, vi är fanimig för snälla! Folk bara utnyttjar oss ju! AJAJ! Tur vi har varandra! Suck.. Varför egentligen?! ÅÅÅÅÅÅÅHHHH!

Nej det var nog allt.

Skriver kanske mer sen om jag orkar.

Puss.


Syrran hittade en rolig sida på internet! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0