Helgen.

Hej igen! =P

Nu har jag sett på Ice Age 1 och 2. =P Syrran och Niklas åkte hem för typ en timme sen så jag fick se tvåan själv. =/ =P

Har ju inte berättat så mycket om helgen kom jag på.

I fredags var jag ju som sagt hos Syrran och Niklas.

I lördags körde jag till pappa och dumpade av jordgubbspajen och en påse bullar hos honom sen kilade jag ner till Lenny och Carro och gav de en påse med bullar. =) Snackade lite skit också som vanligt.

Pappa ringde lite efter 13 så gick och mötte honom vid min bil för att köra och tvätta den. Pappa tog utsidan och jag insidan, sen dammsugade han den också. =)

Körde sen inom Statoil och köpte ny olja och fyllde på den sen lämnade jag honom på Almgården igen och körde hem till mamma.
Duschade av håret snabbt och gjorde mig iordning. Sara ringde och sa att jag inte behövde stressa för att vara hos henne 15:30 eftersom de kom fram till att vi inte behövde vara nere i parken i Kävlinge förrän typ 21. Skulle kolla på ett band som sjöng coverslåtar. Hade köpt billjetter och allt.

Så jag körde mamma till Kvärlöv och stannade över middagen för att få lite av min budapest som jag fick ta med dit för att den inte skulle bli gammal. =) God som tusan var den. hihi.

Körde sen till kävlinge och hem till Pontus där allt folk var. Snackade lite skit och lyssnade på när de andra snackade skit. =) Trevligt trevligt.

Gick ner till parken vid 21:15 och när vi kommer dit är där typ 10-20 pers. Kul, hade betalat 150 kr för att få komma in men vi sket i det för de andra föreslog att vi skulle dra till dagstorp istället, och så blev det också. =) Lite mer folk där om man säger så haha.

När vi skulle hem ringde vi taxi och eftersom vi var 7 pers behövde vi ju en större taxi men det skulle ta ca 45 minuter så vi började traska istället. Tog ca en timme för oss att komma till kävlinge. Hoppade direkt in i bilen och körde Malin och Fredric hem sen tillbaka till Pontus och gjorde lite makaroner. Somnade på soffan vid 4-tiden.

Vaknade 11 imorse och käkade pizza till frukost vid 13:30 sen körde jag till kvärlöv vid 15 för att hämta mamma och Donna. Mamma skulle dock stanna där inatt också så jag och Donna körde hem efter maten. =)

När vi (jag och Donna) hade kommit hem gav jag Felicia lite mat sen satte jag mig i bilen igen och körde till pappa för att klippa honom.

Kom dit 17:30 och fick klippt honom sen gick vi ut med Chappe och efter det körde jag hem för syrran och Niklas hade åkt hit. =)

När jag hade kommit hem hade de gjort tonfisksallad. Jag som inte tycker om tonfisk tog vanlig sallad och krängde det istället. =)

Sen blev det film som sagt. =)

Och nu ska jag ut och röka och sen sova efter "En snut på hugget". =)

Godnatt!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0