fullt upp!

Hej på er gott folk!

Har verkligen inte hunnit skriva något här idag.
Haft fullt upp hela dagen med djursjukhusbesök med Bianca igen, fick med mig Michelle, Bella, Sabbe och en skadad fågel. =/ Stackars fågel, det fanns inte så mycket att göra med den för att den skulle slippa lida så de avlivade den. Bäst för den ju.
Men annars gick det bra med Bianca, hon är ju så van nu så hon vet precis vad hon ska göra osv. =) Hon är så duktig så hon får en massa godis också.
När vi var klara med det blev det klydd med betalningen, hade bara fått 500 av syrran och det kostade över 1000 kr. 
Så jag fick köra till Jägersro och hämta syrran och mamma, så syrran fick betala det sista själv. =P
Körde hem Bianca sen och därefter hit och fikade innan mamma och syrran skulle promenera ner till stranden och jag skulle köra till faster Maria.
Följde med faster Maria till katthotellet och "hjälpte" henne lite haha. Gick mest runt och klappade katterna. =)
Sen var det dags för vaccinationen med mamma,syrran och Niklas. Körde in till stan och mötte dom och fyllde i papper och gick upp och väntade på vår tur. När vi väl kom in konstaterade sköterskorna att det är bättre om jag och mamma väntar med att vaccinera oss för att den sista sprutan (som ska tas efter ett halvår) inte ska bli försenad eller för tidig eftersom vi åker den 21/11 och då skulle vi isåfall tagit den sista den 1/12 och det blir ju lite svårt eftersom vi är i Thailand då. =P
Ja nog med det nu!
Gick och åt på Subway när syrran och Niklas hade fått sina sprutor. Gottgott! =)

Så det var nog det mesta!
Trött som fan är jag men det är smällar man får ta när man är ute och ränner på nätterna. (som mamma sa. =P )

Ont i käken också, har nog legat konstigt eller nått.. =/

Fniss!

Lägger in bilder senare, orkar inte nu. =P

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0