Full bulle!

Hellou gott folk!

Ja det ska stå "Full bulle!" =P Kommer till det snart.

Orkade inte skriva innan jag stack till jobb, var trött så jag vilade lite istället. =)


Körde och mötte Faster Maria och hämtade Katthotellets nyklar innan jag körde vidare till jobb.


Sen jobbade jag. Annelie frågade mig innan hur många kunder där är under den tiden jag jobbar, jag svarade då "kanske 15 typ." Nu när jag jobbade försökte jag räkna dom. haha, missade nog några stycken men tror jag kom upp till lite mer än 23. Om jag minns rätt, nu kastade jag ju givetvis lappen på jobb. Typiskt! haha.


Fick med mig en massa bullar hem (därav "full bulle" =P ) och ringde Michelle för att fråga om hon ville ha men hon svarade inte.

Ringde Faster Maria och frågade henne med, hon var då hos Anders mamma så jag körde dit och blev av med 3 av 4 påsar! =D Niiice. Anders mamma fick en, faster Maria och Anders en och Annette fick en. =)


Så den resterande påsen får nog följa med mamma och syrran till jobb imorgon. =P


Kom på nu att jag glömde min egna bullpåse i bilen, suck får väl gå ner och hämta den sen.


Blev riktigt irriterad när jag kom hit med bilen och skulle parkera, såg en ledig plats precis framför porten så jag körde och vände, men givetvis är det någon annan som kommer framifrån som svänger och backar och tar min plats innan jag har hunnit komma fram! Gaaah! Så jag fick ju köra runt och leta som vanligt! Det är inte det roligaste man kan göra liksom. Sara vet ju hahah.. =P


Har iallafall precis ätit och ska ut och röka nu. Tänkte ringa Sara och snacka lite skit. =)


Skriver kanske mer senare!


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0