Fredag.

Goddag folket!

Fredag idag och solen skiner och jag är trött som en gnuuuu!

Har varit uppe sen 5:30 och haft fullt upp med katthotell, lämna nycklar till faster Maria, hämta mamma och suttit och väntat på mamma. Fanns inget att göra åt det jag stör mig på.. fan också! Morfar får dra upp plånboken! HAHA! =P

Har precis slängt i mig en macka med stekt ägg. Muumms! =)

Ska strax köra till jobb också.

Så nu blir det 5 minuter på soffan i lugn och ro. Och fan ta den som stör mig haha! =P

Förresten! Ska försöka få in bilderna på Donna som vi hittade ikväll också. Får köra hem till syrran och Niklas.

Skriver senare igen när jag är hemma..

Puss.

(Förstår du vad du håller på att göra?)

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jag fattar inte...va behover du pengar till? El e det meningen att man inte ska fatta? :o)

2009-06-26 @ 21:02:21
URL: http://londonjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0