Ensam...

Hejhej igen!

Sitter ensam hemma hos syrran nu. De är i Karlskrona ( tror jag ) på bröllop så de ska stanna där över natten också och någon måste ju ta hand om hunden här.. =)

Innan när jag var ute och väntade på att pappa skulle komma och hämta mig så vi kunde hämta min bil, kom två tanter och berättade att den ena tanten inte hittade hem. Så försökte hjälpa dom lite med adress och sådär men jag visste inte mycket mer själv, så vi väntade på pappa och sen fick han försöka förklara. Men det slutade med att han ringde till tantens vännina så hon fick komma och hämta henne.. =P

Sen dumpade han av mig,Chappe och Ludde vid min bil för att köra till centralen och hämta lillebror Jonas! =D

Jag betalade och sen körde jag Ludde hem innan jag och Chappe åkte hem till pappa. =)

Kilade även in till Faster Maria en stund innan jag körde hem.

Kom hem precis lagom till maten och somnade på soffan därefter. =P

Kommer lite bilder från gårdagen. =) Alla är inte helt 100 men det är bara för att Belinda tog över kameran. haha! =P


Lilla Belinda. =)


Mormor och Morfar. =)


Kusinerna Niklas och Emely =)


Belinda fotar sig själv! =)


Syrran =)


Folket =)


Morbror Harri och Niklas =)


Jag =)


Halsbandet som Belinda hade gjort till mig! =)

Nu orkar jag inte lägga in fler. =P

Ska sätta på en film nu så jag inte blir för uttråkad här. =P

Skriver kanske mer sen om jag inte somnar. haha!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0