Bättre

Hej igen folket!

Har inte haft någon feber på hela dagen! Skönt!

Hoppas bara att det inte kommer under natten.

Så nu är det bara hals och näsa som ska bli bättre.

Tog ledigt från jobb imorgon. Vill inte riskera att smitta folk.

Syrran var här innan, skällde lite på henne. =P 

Hon fick även min bilnyckel och en beskrivning på var bilen står så hon inte yrar runt imorgonbitti. =P

Kom upp från badet för en stund sen. Hade ansiktsmask och klämde min näsa så nu är jag len som en babyrumpa på näsan. =)

Ska snart gå och lägga mig tror jag. Måste först se Sex and the city bara. =P Som vanligt!

Hihi!

Tror inte jag orkar skriva mer sen!

Så ni får vänta tills imorgon! =P

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0