Vilken dag!

Hejhej!

Blev en lugn dag på jobbet. Det flesta kakorna var redan slut när jag kom. =) Tur kan man ha ibland för då slapp jag diska så mycket med min onda arm. =P

Lyckades dock slå mig två gånger. Mindre kul men sånt får man leva med. =P

Annars gick det ganska segt, men blev klar i tid iallafall.

Kom hem och letade efter något att äta eftersom Mamma var på Jägersro med Syrran.
Det blev potatisbullar med bacon och lingonsylt, trodde jag! När jag höll på att steka baconen så skulle jag ta fram lingonsylten och upptäckte då att vi inte ens hade någon! =/ Så fick äta det utan lingonsylt, det var ju inte lika gott men det gick ner endå. =)

Slötittade på " A Cinderella Story " och har precis tagit lite Ben&Jerrysglass till NCIS! =D 

Ska sno lite godis från skafferiet också. =P
Bäst att passa på i pausen så man inte missar något.

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Hihi så söta! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0