Trött.

Godkväll folket!

Blir ni förvånade om jag säger att jag inte har orkat/hunnit skriva idag.? =P hehe!
Har varit hos syrran med mamma och städat vid 12. Har sen kört hem gått på apoteket och hämtat nya p-piller som helt plötsligt kostar 120:-!! Innan kostade de 99:-. sjukt men ja tre månader till nästa hämtning så det är väl okej. =P

Körde sen till jobb och ser att de har bakat asmycket bröd och bullar! Trots att vi hade erbjudandet 10 bullar för 25:- så försvann det inte mycket. Så jag fick packa och springa till frysen ett x antal gånger.

Var skönt att komma hem och sätta sig och äta Tacos direkt! =) Mums!

Har precis tittat lite på "Bröllop och Jäkelskap" med mamma. =) myskväll eftersom jag ska jobba 7-11 imorgonbitti.
Sista dagen där också.

Nej ska snart gå och lägga mig. Börjar redan gäspa. =O =P

Sov gott och dröm sött!

Puss.


Det var inte allt! =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0