Trött.

Hejhej!

Var med Sara på fyndbörsen innan och gick där en snabbrunda. Hon köpte den nya mascaran och lite annat skit och jag blev också tvungen att köpa något då ju. =P

Fast ska dit på onsdag igen med syrran eftersom vi egentligen skulle åkt dit idag. =)

Efter det körde Sara hem och jag gick upp och satte mig vid datorn. Orkade bara inte skriva här då.

Skulle egentligen kört ut och tagit ett kvällsdopp med Sara men hon är hos sin farmor nu så det blev inget.

Kanske får ta det imorgon. =P

Har inte gjort så mycket mer, somnade på soffan en stund och vaknade av att Rebecca ringde och frågade om vi skulle fika. Jag visste inte då att jag och Sara inte skulle bada och när jag sen frågade Rebecca om hon ville fika så orkade hon inte. Jag tror inte själv jag hade orkat när jag tänker efter. Haha. Lat som jag är =P

Har precis tittat på Det Okända, lite creepy. =)

Nej ska ta och lägga in våra fina bilder från igår. =P

Skriver kanske mer sen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0