Torsdag + värmeslag!

Godkväll folket!

Har inte haft tid att skriva idag heller, okej nu på kvällen har jag ju men har inte haft ork.. =P hihi

Gick upp 9 imorse och gjorde mig iordning för åkern, ca 9:45 hämtade Sara mig.

Kom ut på åkern ca 10:30 och började direkt, kom en bra bit idag på lite mer än 2 timmar. Var ju varmt som fan så vi pallade inte så mycket.

När vi var tillbaka på gården fick jag tag på en ficklampa och gick upp på loftet och letade efter kattungarna som jag hörde häromdagen. Men utan resultat då de ligger bakom höbalarna någonstans plus att där är stora spindlar + spindelnät i princip överallt och man vill ju inte gärna ha varken det ena eller det andra på sig.. Blääää..

Efter det körde vi ut till Ica Maxi i Toftanäs och käkade lite mat sen bar det av till Västra hamnen för ett dopp i det blå..
Var dock askallt så jag doppade bara foten och väntade på att Sara skulle komma till skott och hoppa i.. Dock sprang det en unge upp och ner för stegen hela tiden så därför tog det lite extra tid.. Men tillslut så kom hon i och upp ungefär lika snabbt.. haha.. =P

Fick skjuts hem och hoppade direkt in i duschen och satte mig sen i min egna bil och körde till Staffanstorp för att få mina naglar fixade.

Eftersom de håller på att bygga och ha sig där så kunde jag inte ställa mig på den vanliga parkeringen, så gjorde det dumma valet och ställde mig precis brevid bygget. När jag sen kom ut från salongen så ser jag att min nypolerade bil är helt dammig! ARH Blev så arg då så jag visste inte vad jag skulle göra.. Satte mig i bilen och såg inte ens ut genom rutan! Så fick spruta på en massa spolarvätska för att kunna se något. Som tur var åkte det mesta dammet av i farten men där är kvar så det syns, så förhoppningsvis regnar det bort eller så får jag ställa mig och tvätta bilen.. Suck säger jag bara..

Hämtade iallafall syrran på Tetra Pak och sen körde vi till fyndbörsen. Fick köpt ett par nya hörlurar eftersom alla mina andra har gått sönder på ett eller annat sätt. =P

Körde henne hem efter det och sen körde jag själv hem och åt mat. =)

Satt i soffan och mös med mamma, började titta på Unbreakable men orkade inte se hela. =P

Nej nu kallar sängen. Ska upp tidigt och köra mamma och syrran till jobb, efter det är det Katthotellet som gäller. Fullt hus är det också så jag har att göra i några timmar.. =P

Godnatt, sov gott och dröm sött.

Puss.



Gula naglar blev det denna gången.. =)


Min rosa hörlurar.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0