Torsdag.

Godmorgon gott folk!

Vaknade för typ en halvtimme sen helt själv. Alltså utan att någon väckte mig. Helt otroligt.
Har liksom försökt med alarm för att inte sova bort halva dagen, men har bara stängt av det i sömnen då. =/ Typiskt mig =P

Nu är jag iallafall uppe!

Stack till Fyndbörsen igår med Syrran, kom hem och stack till Faster Maria efter en liten stund. Snackade skit där och åt chips och Marabou sommar. =D Hon ville inte ha det så jag fick med mig det hem! =P

Sen gick jag upp till Pappa och störade mig där lite. =) Körde hem lite efter 23.

Vet inte annars vad som händer idag, återstår att se.=)

Ska iallafall gå och sätta på kaffe till Mamma nu. =)

Skriver mer sen!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0