Tisdag.

Goddag gott folk!

Blev lite sur på mig själv innan, hade ställt klockan på 9 för att inte sova bort halva dagen, vaknade då och stängde av alarmet och vad händer? JO jag somnar om! Vaknade 10:30! Och min vänstra arm var helt lealös, kunde inte lyfta den sen började det stickas i den så jag har väl legat på den. haha.. Kändes helt skumt!

Vaknade 4:20 imorse också och tittade ut och såg att solen var påväg upp. Helt fin färg så jag tog ett foto med mobilen men det blir ju inte så bra. haha. Sen vaknade jag 5:25 när mamma var i full gång med hårfönen. =P Sen stack hon 5 minuter senare och jag somnade om. =P

Nu har jag precis ätit frukost med mamma.

Ska hoppa in i duschen nu sen ringa pappa, vet inte om jag och Anders skulle ut till en dam som ville ha hjälp att rensa ogräs sen. =P

Får se får se. =)

Skriver sen igen!

Puss.


Solen imorse.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0