Stress.

Hejhej!

Sorry att jag inte skrivit så mycket idag.

När jag kom hem från stranden hoppade jag direkt in i duschen sen bar det av till jobb.

Slutade som vanligt 18:30, körde hem hoppade in i duschen igen och försökte sen hitta något att ha på mig samtidigt som jag försökte få rätt på både hår och smink. Vände typ utochin på garderoben. Haha. Men blev klar tillslut. =)

Körde till Jägersro och mötte upp folket ( Mamma, Syrran, Rebecca och Sandra ) där sen mötte vi även Jens och Martin så vi placerade oss tillsammans med dem.

Var en trevlig kväll med mycket skratt. Syrran har en förmåga att glömma namn på folk också haha. Stackars bartender. =P Han fick heta allt möjligt från Peter, Hugo, Hans, Hehihahaa och Pelle. Haha! Tror han hette Henrik. Blev aldrig riktigt klok på det. =P

Körde iallafall hem tjejerna sen och nu sitter jag här med Sara i mobilen. =P

Ska sova nu.

Jobb imorgon 10-16.. suck.. Men det är ju pengar. =P

Nej. Godnatt!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0